4 Nisan 2010 Pazar

Shopping Therapy

İlk sınavlarımın bitmesini ve havanın güzelliğini fırsat bilerek İstinyePark'a gittim.Uzun zamandır böyle rahat bi şekilde alışveriş yapmaya kalkmamıştım.Ve bunu eve gelince bi daha anladım,dozunu kaçırmışım sanki. :P Aldıklarımın arasında ilginizi en çok çekebilecek olanları da paylaşayım dedim.

Nisan Vogue:İlk sayından daha ince ama yine çantama koyunca kolumu kopardı. :) Kırmızı rujlar anlatılmış baya.Ama ben ilkbahar-yazda daha çok pembe tonlarını severim,kırmızı kışın daha iyi gidiyor bence.Bir de tek renkli allıkların yavaş yavaş tükendiğini söylemişler ve haklılar.Özellikle Guerlain markasının yeni allıklarına bayıldım!Ve ilkbahar havası da veriyorlar,harika. :)
DVD,Eternal Sunshine of the Spotless Mind:Herkesin bu film hakkındaki yorumları çok iyi.Vogue ödemek için kasaya giderken gözüme çarptı,ben de aldım hemen.
Siyah babetleriiim... :) Babet sezonu başladı sonuçta,almam lazımdı.Bir tek Stradivarius'ta beğendim nedense.Bir de DolceGabbana beğenmiştim ama biliyorsunuz,malum nedenler.. :)
Ve Body Shop Flawless Skin Protecting Foundation-en azından arkasında böyle yazıyor :)- Yazısını yazmaya çalıştım ama uzun oldu biraz.Kes-yapıştırla bir dosyaya attım,birkaç gün kullanayım,düşüncelerimi de ekleyip paylaşırım sizinle. :)

-Peki markaların yeni sezonları nasıldı ve nelere öncelik verilmişti?Zara hakkında çok iyi yorumlar duymuştum,büyük beklentiyle gittim ama abartılacak kadar değildi bence.Tamam,güzel şeyler vardı ama öyle harikaydı diyemeyeceğim.Stradivarius,Zara'dan iyidi.Daha çok şey beğendim en azından.OXXO hırkaları iyidi,ama kışın çıkarsalarmış alıcıları daha çok olurdu diye düşünüyorum.Mango'da topuklu takunyalar dikkatimi çekti.Arayanlar Mango'ya bi uğrasın derim.D&G elbiselerinde fazlasıyla pembe kullanmış.Ama o rengarek çantalara ba-yıl-dım. :)
İşte bu kadaar...Siz markaların yeni sezon ürünleri hakkında neler düşünüyorsunuz?

PS:MAC'e Spring Color koleksiyonları gelmiş.(sonunda.)
MissBlonde

2 yorum:

  1. bugün bende bu babetlerin aynısının aldım.her yere baktım ama en çok bunları beğendim ben de.diğerleri giyince böyle yayılıyordu lastik gibi.

    YanıtlaSil
  2. bence de.özellikle bershkanın babetleri nedir öyle,felaket.
    Blonde

    YanıtlaSil