5 Temmuz 2010 Pazartesi

Benefit Eyeshadow/Rich Beach

Vee Sephora indiriminden bir ürün daha :) Bir süredir kahve tonlarında far bakıyordum,bugün tesadüfen görünce alıp deneyeyim dedim.İlk denemelerime göre renk vermesi iyi fakat ne kadar kalıcıdır,onu bilmiyorum henüz.Kutusu çok hoş değil mi ama?Özellikle de kartonun içinden çok şirin görünüyor :) Benefit markasını çok seviyorum açıkçası -her ne kadar Türkiye'de pahalı fiyatlarda görsek de.- Bir de fotoğraflarını çektim bu bebeğin,bakın :)







Ben indiriminden bunları aldım.Bir de oje almıştım siyah,ama onu da yazmama gerek yok herhalde :) Daha çok şey almak istiyordum ama reyonun altını üstüne getirmişler,bunları bulana kadar bile ne kadar uğraştım bir bilseniz...Testerlar çalınmış yahu,inanabiliyor musunuz?
Herneyse,siz Sephora indiriminden neler aldınız/beğendiniz?Benim cicilerimi nasıl buldunuz :) Bir de profesiyonel far fırçasından memnun olan varsa markasını yazabilir mi acaba?

Blonde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder