31 Ağustos 2009 Pazartesi

I want ...

-MAC Makeup Art Cosmetics Young Thing Lipglass

-MAC Makeup Art Cosmetics New Spirit Lipglass

-MAC Makeup Art Cosmetics Personal Taste Lipglass

-MAC Makeup Art Cosmetics On Display

-MAC Makeup Art Cosmetics Technakohl Liner Colour Matters

-MAC Makeup Art Cosmetics Technakohl Liner Obviously Orange

-MAC Makeup Art Cosmetics Technakohl Liner Artistic License

-MAC Makeup Art Cosmetics Technakohl Liner Full of Fuchsia

Gecenin bir vakti azdım yine.Ama istiyorum hepsini...


MissBrunette

2 yorum:

  1. ben galiba young thing ve personal taste glossları alıcam, kalemlerden emin değilim.. makyaj malzemesi detoksuna girdim almamalıyım :(

    YanıtlaSil
  2. Hepimiz girdik.:)Ama bu bebekler muhteşem..
    Hele Young Thing ve New Spirit muhteşem renkleri..Elflerden sonra anneme bunları alalım dersem beni boğabilir :D

    YanıtlaSil