31 Ağustos 2009 Pazartesi

She&Her Baby

Shiloh&Angelina

Şu tatlılığa bakın hele!O yanaklara...Ne kadar da havalı bi duruşu var:)Bakışlarından yola çıkarak onu da büyüdüğünde kırmızı halı üzerinde görecekmişiz gibi geliyor bana.

Bu fotoğrafta Shiloh,Brad Pitt'e olan inanılmaz benzerliğiyle şaşırttı beni.Biliyorum,sonuçta babası,ve ona da benzeyecek elbette ama hiçbir fotoğrafında bu kadar benzetememiştim,gözleri ne kadar da Brad Pitt gibi bakıyor.
Suri&Katie

Evet,sırada doğduğunda ne kadar Asyalılara benzediğiyle konuşulan Suri Cruise.Onun bu haline bayılıyorum!Çok şeker bi duruşu ve yürüyüşü var.Utangaçlığı da ona ayrı bir tatlılık veriyor.

Suri annesiyle alışverişte!Şuna bakın hele...Sanırım büyüyünce bizden olacak bir kız görüyorum,bir alışverişkolik.Kendinden büyük bir şeyi taşımaya çalışıyor.Suri,her fotoğrafıyla beni güldürmeye devam ediyor...:)
Honor&Jessica

Bu Jessica Alba'nın kızıyla olan fotoğraflarının içinde en beğendiklerimden.Jessica Alba Honor'la gerçekten de çok ilgileniyor,Honor da bu ilgiyi haketmeyen bir kız değil gerçi.Bu fotoğrafta hem bu ilgiyi,hem de Jessica Alba'ya anneliğin ne kadar yakıştığını görüyorum ben.Kesinlikle harika görünüyor,giydikleri de oldukça yakışmış.Çok güzel görünüyorlar,daha fazla bir şey söyleyemeyeceğim.

Oyy:D Bu fotoğrafı ilk gördüğümde tepkim aynen bu şekildeydi.Artık 'Honor harika görünüyor;Honor'a da bakın,inanılmaz derecede şeker çıkmış' gibi şeyler söylemeyeceğim.Bunlar ezberlediğiniz şeyler olmaya başladı.Ama küçük bi hatırlatma:Bu fotoğraf bi' harika!:) Jessica Alba minikHonor'u sevmeye doyamıyor ve Honor halinden son derece memnun görünüyor.Yorum yapmama gerek yok(:Ama yerim ben onu!
PS:Herkes Shiloh ve Suri'yi adeta bir savaşın içine sokmuş durumda.Herkes aynı şeyi konuşuyor:Hanigisi daha tatlı?Kim ne derse desin,onlar daha bebek!Ve bana göre,Shiloh sarışın güzel,Suri de kumral güzeli.İkisinin de tatlığı farklı ve çok tatlılar(:.Bu benim yazım ve benim düşüncem de bu şekilde.Az önce söylediğim gibi,kim ne derse desin.
MissBlonde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder