18 Ekim 2009 Pazar

Brunette Eren Holding'e giderse...

Sonunda yazmak için zaman bulabildiğime inanamıyorum.Hayatım ders çalışmakla geçiyor.Sadece diğer insanların yazdıklarını okuyabilyorum.Neyse.Brunette bugün Lacoste-Burberry-Swatch indirimindeydi.Şöyle bişey var.Devlet kriz kriz diyor fakat insanlar çıldırmış olmalı!Herkes saldırma biçimindeydi.Bende baya bakındım fakat herşey büyük bedendi.Ama şöyle bişey var.Gerçekten ciddi indirim yapıyolar.Bizde anneme bi gömlek,kardeşimede bir polo ve sweat-shirt ile çıktık.
Bu hafta sonum güzeldi ama,uzun süredir görmediğim C. ile B.köyde dolaştık.Mac'e girdik.Yeni çıkan koleksiyonları inceledim ama şöyle birşey var canım hiç birşey almak istemedi.Bir kaç dudak parlatıcısı vardı ama elimde bitirmem gerekenler vardı ayrıca yeni bir dudak parlatıcısı alsam annem kim bilir neler yapardı :).Ondanda korktum...
C. için Mac de ruj baktık.Kendisinin dudakları zaten kırmızı olmasına rağmen C. kendine şeftali ya da kırmızı renkli mat bir ruj istiyor.Eğer sizin kullandığınız ve beğendiğiniz o renkte rujlar varsa lütfen söylermisiniz??Bu arada Mac in Vegas Volt,Russian Red,Lady Danger veya Lady Bug renklerini kullanan varsa memnun olup olmadığınızı yazarmısınız??

Au Revoir!! (:
MissBrunette

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder