6 Ekim 2009 Salı

Smokey Eyes

Düğünlere giderken bile göz makyajını az yapan biriyim:) Ama şu Smokey Eye modasına bayılıyoruumm!Evde kaç kere denedim ama pek beceremiyorum,illa bi tarafı yamuk oluyor.Yılmadan denemeye devam ediyorum,deneye deneye başarırım diye,şimdi ilk deneyimimden daha iyi yaptığım kesin:)Bakalım kimler smokey eyes makyajı yapmış?;)

Keira Knightley:


Charlize Theron:


Taylor Momsen,birçok fotoğrafında smokey eyes makyajlı.Ama ben ona yakışmadığını düşünüyorum,hatta Taylor'ın bu göz makyajını smokey eyes'dan çok,kendilerini 'rock'çı'olarak tanımlayan kızların yaptığı göz makyajına benzetiyorum.


Beyonce,çook güzel bi makyaj!:)


Vee,en beğendiğimi sona sakladım:) :Jessica Alba!


Siz smokey eyes makyajı hakkında neler düşünüyorsunuz?En çok hangi ünlüye yakıştırıyorsunuz?
MissBlonde

1 yorum: