2 Ekim 2009 Cuma

Makas

Bugün Blonde ne mi yaptı?HK'nin tavsiyeleri üzerine Makas Kuaför'e gittii,saçlarını kestirdi:)
Okul çıkışı tüm cesaretimi topladım ve kuaförün kapısını açtım.İnanılmaz küçük bi yer,ilk defa gidiyorsanız,şok olacağınıza garanti verebilirim:D Daha sonra,kasiyerin 'Hoşgeldiniz' demesiyle kendime geldim ve saçımı kestireceğimi söyledim.O fazla küçük yerdeki masaya oturdum ve Elle dergisinden başladım okumaya:) Baya bi bekledim,sanırım yarım saat sonra sıra bana geldi.Üst katta saçlarım yıkandı(ne kullandılar bilmiyorum ama saçlarım mis gibi kokuyor şimdi),sonra tekrar aşağı indirildim ve o koltuğa oturdum:D Saçımı kesecek olan adamla baya bi konuştuk,neyi nasıl yapsın diye.Ben önceki kahkül kestirişimde nasıl kötü kesildiğini söyledim,ve öyle bir modelin benim yüz tipim için çok büyük yanlış olduğunu söyledi ve kahküllerimi tam istediğim gibi kesti:)Saç boyuna gelince,baya düşündüm.Sonra HK'nin 'tam gösterdiğiniz boyda kesiyorlar' sözüne güvenerek direk söyledim.Gerçekten de tam istediğim boyda kestiler.Ücreti ödemek için kasaya yöneldim ve şeker kasiyer kız,'Çok güzel olmuşsun'dedi.Ben de aldım gazı,harika oldum diyerek koyuldum yola:)Eve geldiğimde saçlarım çok kısa göründü gözüme:( Farkettim ki,fazla kısa göstermişim.Olsun,babaannemin söylediği gibi:'Kökü bende nasıl olsa':D Kuaför arıyorsanız kesinlikle öneririm.Yapacakları her işlemden nce anlatıyorlar ve tamam derseniz yapıyorlar.Tabii o sırada nedenini de anlatıyorlar.Mesela benim uçlarımı hafifletti,çok saçım varmış ve ağırmış.Ben de seve seve kabul ettim,çünkü saçım gerçekten çok ağır.Uzun lafın kısası,görmek için en azından uçlarınızdan aldırmaya gidin derim ben:)
Bu arada,yerini bilmeyenler için söyleyeyim,Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampüsü'nün ve İstanbul Adliyesi'nin karşısında.
MissBlonde

3 yorum:

  1. bende bgn etiler makasa gidecektim, accayip üşendim kendi mahalle kuaförümde aldım soluğu :)))) çok merak ediyorum, bigün mutlaka uğrayacağım :)
    güle güle kullan tatlım yeni saçlarını :)

    YanıtlaSil
  2. canım cok sevindim memnun kaldıgına :) bende pzt gunu gidecegim kesim ve fon islemi icin. nedense her zaman yarım saat bekletiyorlar :))
    bu arada bahcelievler uni degil bahcesehir universitesi :)))

    YanıtlaSil
  3. Glam:Uğra bence de.Ve çok teşekkür ederim:)
    HK:Ups!gerçekten de bahçelievler yazmışım:D:D ben bilerek yazdım zaten öyle,bakalım anlayan çıkacak mı diye:P [hemen mazeretimi belirteyim:D :okulda zaten canımı çıkarıyorlar.okuldan sonra birkaç idare işlemiyle uğraştım.kuaförden çıktığımda saat 19.00du ve inanılmaz trafik vardı,yarım saatlik ev yolunu 2saatte gittim.dalgınlığıma ve yorgunluğuma verin:P]
    Blonde

    YanıtlaSil