Bu yazıyı 17Ekim 2009 Milliyet'in Cumartesi ekinde gördüm ve sizlerle paylaşayım dedim:)
-L'Oréal grubunun en yüksek satış rakamları elde eden ruju kırmızı Armani Silk.İpeksi görünüm veren,kolay kolay dudaktan çıkmayan bir ruj bu.(75TL)
-Estee Lauder Signiture Lipstick'in 80 denemeyle elde edilen formülü bu ruju kadınların vazgeçilmezi yaptı.Kuzey Amerika,Avrupa ve Asya'da 500 kadın üzerinde denendi,ayrıca doğru koku seviyesini yakalamak için 250 kadın üzerinde de 150 yeni koku test edildi.(52 TL)
-Avon'un yıldızı Ultra Colour Rich isimli kırmızı ruju.İçeriğindeki E vitaminiyle dudakları da nemlendiriyor.(21,80TL)
-Oriflame'in 2009'da en çok giden ürünü Tender Care Balm.Doğal balmumu içeren formülüyle dudaklar dışında yüzde,tırnaklarda ve cildinizin kuru-sert bölgelerinde kullanılabiliyor.(13TL)
-Türk kadınları fondtende ağırlıklı olarak L'Oréal Paris True Match'i tercih etti.Ten rengine ve dokusuna birebir uyum sağladığı söylenen fondöten maske etkisi yaratmıyor.(50TL) [Deneyeniniz var mı?Bu fondöten hakkındaki yorumlarınızı esirgemeyin benden:))]
-Belki de kadınların makyajda en vazgeçemediği ürün olan kapatıcı dalında ise ödül Bobbi Brown'a gitti.Creamy Concealer Kit markanın bu yıl Türkiye'de en çok satan ürünü.Gözaltı halkalarını ve koyulukları kapatıyor,pudraysa kapatıcıyı sabitliyor.(53TL)
-L'Oréal grubunun 2009'da en çok Yves Saint Laurent'ın Volume Effect Faux adlı rimeli sattı. (59TL) [Peki bunu denediniz mi?Yorumlarınızı bekliyorum tekrar.:)]
-Max Factor'un yıldız ürünü de maskara.False Lash Effect'in 'sıvı kirpik' formülü ve şimdiye kadar markanın kullandığı en büyük fırça sayesinde kirpiklerin iki kat daha hacimli olduğu iddia ediliyor.(43TL)
-[Sıra sonunda benim bebeğime geldi:)]
Estee Lauder grubunun en hızlı giden maskarası MAC'in Zoom Lash'i oldu.(33TL)
-2009'un en çok satan cilt bakımı ürünlerinden biri de Estee Lauder Advanced Night Repair adlı gece serumu.Bu ürün sadece Türkiye'de değil,dünyada da çok sattı,bir sene içindeki satış adedi 1 milyon 629 bin 199'u buldu.(205TL)
-Dermalogica'nın cilde yumuşak ve parlak bir görünüm sağlayan ürünü Daily Microfoliant bu yıla damgasını vuranlardan.(150TL)
-Olay'in 2009'da Türkiye'de en çok satılan ürünü olan Regenerist Mikro Yapılandırıcı Krem için dünya genelinde 32bin kadın bekleme listelerine yazıldı.Yaşlanmanın belirgin şekilde gözlemlendiği bölgeleri hedef alıyor ve yaşlanmayı geciktirdiği iddia ediliyor.(72,50TL)
-Nivea Visage Expert Lift 2009'da markanın en başarılı serisi oldu.Seri içinde en çok satan ürün ise gündüz kremi.Cildi toparlayıp sıkılaştırdığı ve pürüzsür bir görünüm verdiği söyleniyor.(44TL)
-Türkiye'de ciddi rakamlarda satış yapan Shiseido'nun satış anlamında bir numaralı ürünü Benefiance Concentrated Anti-Wrinkle göz kremi.(160TL)
-İlerleyen yaşlarda ortaya çıkan yüz hatlarındaki dolgunluk kaybı ve boyunda oluşan sarkmaya çozüm bulduğu iddia edilen L'Oréal Paris Revitalift L'Oréal'in en çok satan cilt bakım ürünü.(40TL)
MissBlonde
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder