2 Eylül 2009 Çarşamba

10 Sporcu ve Eşleri

The Sun gazetesi en güzel 10 sporcu eşini seçmiş.Kimlermiş bunlar bir bakalım,
1.Tom Brandy'nin eşi Gisele Bundchen



2.Tony Parker'ın eşi Eva Longoria



3.Scott Podsednik'in eşi Lisa Dergan



4.Marco Joric'in eşi Adriana Lima



5.Jeff Garcia'nın eşi Carmella DeCesare



6.Jeff Gordon'un eşi Ingrid Vandeb
7.Lewis Hamilton'ın eşi Nicole Scherzinger
8.Kevin Pietersen'in eşi Jessica Taylor
9.Mike Modano'nun eşi Amanda Williford
10.Hank Baskett'in eşi Kendra Wilkinson

Bu isimlere teker teker bakarken gözlerim hep Victoria Beckham'ı aradı,sonuna geldim ve aradığım ismi göremeyince şok oldum.Hatta Beckham çiftini ilk 3'te görmeyi (en kötü ihtimalle ilk 5'te görürüm diyordum) beklerken...İsimlerini listede göremememin nedenini hala anlayamadım açıkçası.
MissBlonde

2 yorum:

  1. "en güzel eş"leri seçmişler ya, viki ondan yok :))))))
    Kategorilendirme yanlış, yoksa kendisi çoktan 1. sıraya oturduydu :D

    YanıtlaSil
  2. onun yerine Lisa Dergan'ın seçilmesi garip geldi bana,bence ondan daha güzel bi eş:D

    YanıtlaSil