23 Eylül 2009 Çarşamba

Bayram Sonrası

Huuuuuhh!Bitti sanırım?Sevinsem mi üzülsem mi bilmiyorum.Bayram bitti,dolayısıyla yaz tatili de bitti :( Bayram bitti,dolayısıyla o bayram yorgunluğu da bitti :) Ama sanırım üzülmeliyim,tatil çok çabuk geçti ve ben hala yorgunum!Pekala,dertleri bir yana atalım ve neler yaptığımı konuşalım;)
-Bayramın ilk günü yoruldum,yoruldum ve yoruldum.Evet,sadece bu kadar:)
-İkinci güün...Hatırlamıyorum:s [demek ki önemli bişey yokmuş;)]
-Üçüncü gün,Derimod'tan bi çift bot aldım:)) [fotoğraflarını daha sonra koyarım;) gerçekten çok yorgunum,bütün gün yürümekten başka bişey yapmadım:(]
-Ve sıra bugünde galiba?Dediğim gibi,bütün gün yürüdüm:( Ayrıca öğrendim ki ayda yol parası olarak en az 70lira ayırmam gerekiyomuş!*Çüşş!Sözde öğrenciyiz ve ucuza yolculuk yapıyoruz,saçmalık!İndirim istiyoruz:P*
Bir de okulların başladığı yetmezmiş gibi yazmak istediğim birçok yazı var bloga.Öyle şeyler aklıma geldi ki:))
PS:Önerileriim: :))
-Brunette sözüne uyun ve Merley&Me filmini izleyin;)
-Plain White T's-1,2,3,4 harika şarkı!:))
-What Happens In Vegas -İzlemeyeniniz yoktur heralde?;)
-Bardak boyundaki termoslardan alın ve sabahları içine çay veya kahve koyun,evet Amerikan filmlerinden özendim:D ama sabahları hiçbir şey yiyemediğime ve fazla para harcamaya başladığıma göre bu termoslar tam benlik!:))
MissBlonde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder