22 Eylül 2009 Salı

Bu aralar..

-Acaip midem bulanıyor,üşüttüm sanırım.
-Feci şekilde gözlerim yanıyo,annem gözüme makyaj yaptığım için olduğunu söyledi.Gerçekten o yüzden olabilr mi?yani gözüme makyajda yapmıyorum ki öyle.sadece kalem çekim elf smuge eye brush ile dağıtıyorum.birde rimel..Gerçekten o yüzden olabilir mi ki??
-Ben mi anormalim,hava mı çok soğuk.Ugg ve kazak giyiyorum Eylül ayında :).Millet bakıyo falan ama napim kardeşim feci derecede üşüyorum ben...ocak-şubat aylarında napıcaz acaba...
-Arkadaşlarım evde oturup msn facebook gezerken ben sabah altıda kalkıp okula gidiyorum.Ne acı. :(
-12 saat uyuduğum halde uykusuzum.çok garip :/
-Canım full eşofman ve erkek t-shirt'i ile gezmek istiyo.nedenini bilmiyorum açıkcası.
-Babam bana kredi kartını verse gider sephora ve mac'i satın alır,harvey nichols a gider tory burch standını yıkardım özellikle şu aralar.
-acaip rüyalar görüyorum.geçen gece FBI ajanıydım,doğa üstü varlıkları öldürdüm ve ben deli değilim sadece çok fazla bilim-kurgu ve aksiyon filmi izliyorum.hepsi bu. :)
-bu aralar hiç kitap okuyamadım bunun için ağlanır...
-bayramda manyak gibi yedim,her evde ne bulduysam.
-yüzmek ve tenis oynamak istiyorum.sitenin kapalı havuzu açıldı ama vakit bulamıyorum.
-facebooktan bir tek ben mi sıkılıyorum acaba??
-blogger'a giremedim ve kafayı yedim o derece.sonra küfrettim girmeyi denemedimde.anca bugün açıldı...
-emmy ödül törenini izleyemedim ama umursamadımda nedense,canım istemedi.
-Madrid!real madrid-xerez maçı muhteşemdi.5-0 bitti.futboldan anlamayan biri bile kimin kazandığını tahmin eder elbet :)

missbrunette

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder