7 Eylül 2009 Pazartesi

Bu hafta sonu...

-Yeni okul kıyafetlerimi aldım.En güzel yani yaz kış polo t-shirt giymek.Gömlek yok.Annemde bende çok mutluyuz.Yeni kıyafetleri giyip giyip dolaşıyorum :)
-Babamla sözleşme yaptık.Fransız okuluna gidip ilk sene hazırlık okuyacağım için haftada 4 saat ona ders vereceğim ve karşılığında para alacağım.Haftalık aldığım paraya artı olarak.Bu hem benim fransızcamı geliştiricekmiş,hem de ona çarşı pazar fransızcası vericekmiş.Ne demekse..
-İki günde cevahirdeydik.İki günde doluydu ve hiçbirşey yoktu.Sadece Deriden de istediğim renk ve beden Barbour montu buldum.Ama almak istemedim.Önümüzdeki hafta sonu alırım heralde.
-Yeni ugg istiyorum.Annem geçen senekileri atmış.Ama chestnut mı yoksa sand mi almak istediğimi bilmiyorum...
-Çarşamba günü okulum tanışma toplantısı var.Dar kot etek ile polo t-shirt giyicem.Umarım iyi bir fikirdir...
-P.S. I love you ile Şehir Ölüsünü okudum bu hafta.P.S. I love you da deli gibi ağladım.
-Aksiyon filminde oynamak istediğime karar verdim.
Bu hafta sonu bunları yaptım.Umarım sizin hafta sonunuzda iyi geçmiştir... :)
MissBrunette..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder