18 Eylül 2009 Cuma

Avon Soft Musk


Birkaç yıl önce The Body Shop White Musk serisinin parfümünü kullanmaya başlamıştım.Bitmek üzereyken bir arkadaşım S.'ye Avon'dan bir parfüm getirdi,bana daha önce katalogdan koklatmıştı ve beğenmemiştim fakat S.nin parfümünü koklayınca çok tatlı bir kokusu olduğunu farkettim ve arkadaşıma bana da getirip getiremeyeciğini sordum.Onun da halası Avon'da çalışıyorlarmış ve stokları tüketme derdindeymiş,ben de 20 liraya kalan son birkaç parfümden birini kapmıştım:) Gerçekten de tatlı bir kokusu var ve eğer farklı,hafif bir koku arıyorsanız öneririm.Ben banyodan sonra Nivea'nın nemlendiricisinden kullanırım(beyaz bir kutusu var) ve nemlendiricinin üstüne nefes alamayacak hale gelene kadar Avon Soft Musk sıkıyorum:).Arkadaşınıza gidip bütün gün dedikodu yapacaksanız yada pazar gününün keyfini TV izleyerek,kitap okuyarak geçirecekseniz tam size göre:)
MissBlonde

2 yorum:

  1. Aaaa çok merak ettim şimdi bu kokuyu.. Hala satılıyor mu acaba, kesin denicem, çok kötü oldu bu haber bana :P

    YanıtlaSil
  2. shop.avon.com'da hala var ve $7.99 yazıyor(kazıklanmışım!).Ben bazı arkadaşlarıma sorarım,vardır herhalde.Belki katalogda da vardır,öğrendiğimde hemen iletirim sana:)
    Blonde

    YanıtlaSil