24 Eylül 2009 Perşembe

L'Oréal ve Nivea Mucizesi

Bayramda dışarı çıkacağım bir gün,L'oreal rujumu gördüm dolapta ve süreyim dedim.Dudaklarım da çok kuruymuş,ben de nemlendirmek için ruju sildim.Sonra nemlendirici yerine aklıma Nivea'nın Lip Care'leri geldi:) Onlardan sürmüş beklerken, annemin 'Hadi kızıım,geç kalıyoruz' diye bağırışını duydum:)) Apar topar Nivea'nın üsütne sürdüm ruju,sonra bir de ne göreyim,harika bir renk!Zaten L'oreal rujumun rengini çok beğenirdim ama şimdi daha da güzel olmuş!Artık günlük olarak hep bunları kullanmaya başladım:))


PS:
-Günlük harika bir renk ama özel bir yere giderken sürmeyin derim;).Ayrıca swatchlamadım henüz,en kısa zamanda;)
-Bütün postları birden bloga yığmak istemiyorum ama birkaç hafta sonra derslerimden vakit bulamayabilirim diye hepsini şimdi yazıyorum.
-Ben Nivea Lip Care setinden Cherry Kiss'i kullandım.
-Kullandığım L'Oréal rujun rengi 'Bonbon Caramel Toffee Cream' diye geçiyor sanırım ve numara olarak 38.(Numarası değişmiş olabilir,ben 2 yıl önce almıştım en az.)Peki memnun musun diye sorarsanız,ilk izlenimim kötüydü,çünkü çok ağır,garip bir kokusu var.Kokusunu hala sevmiyorum açıkçası:)Ama diğer her yönden güzel.
MissBlonde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder