23 Eylül 2009 Çarşamba

61st Emmy Awards

-En çok kimi mi beğendim?Leigton Meester!:))Elbisesini pek beğendim..

-Blake Lively,ı-ııh.Tamam,elbisesi çok seksi olabilir ama saç modeli yaşlı görünmesine neden olmuştu,en azından 20lerde gibi görünmüyordu.

-Elbisesine ağzım açık baktığım kişi ise Toni Collette.Çok şekerdi o elbisenin rengii!:))

-Nail Patrick Harris çok güzel bi sunucu olmuştu.Ama ödül alamamasına üzüldüm:(

-Kristin Chenoweth ödülünü alırken ne kadar şekerdi öyle:) Şımarık,tatlı küçük kız havalarındaydı ama son derece sempatikti.Tabii bence;)

-Cherry Jones!Ödül almasına o kadar şaşırdım ki...Kesinlikle iyi bir oyuncu ama ismini Emmy Ödülleri'nde hiç beklemiyordum...Aday listesini okurken de şaşırmıştım,ama Emmy eline yakışmış:))

-Justin Timberlake ödül vermeye çıktığında tanıyamadım açıkçası.O olduğunu anladığımda da beğenmedim:D

Sanırım bu kadaar:))
MissBlonde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder