8 Eylül 2009 Salı

100 Soru ve Blonde

Sanırım ben de gördüğüme göre yapabilirim:)

En son...(yaptığın)
1.En son aldığınız besin nedir? -çok saçma ama baklava:D
2.En son kimi aradınız? -E.yi:)
3.Son mesajınız? -'ikisi de aynı' diye bi mesaj yollamışım:D
4.Dinlediğiniz son şarkı? -Aretha Franklin-Respect
5.En son ne zaman ağladınız? -Dün akşam:)

Hayatınızda hiç...
6.Aynı kişiyle iki kez çıktınız mı? -evet
7.Hiç aldatıldınız mı? -hayır
8.Birini öptünüz ve pişman oldunuz mu? -evet.ama pişman değilim
9.Özel birini kaybettiniz mi? -bazı arkadaşlarımı kaybetmiştim fakat bazılarını da isteyerek hayatımdan siliyorum,sanırım bu kaybetmek değil?
10.Depresyona girdiniz mi? -fazlaca:)öyle hallerimde çekilmez olurum ve her tesadüfe bir kılık yakıştırırım
11.Sarhoş oldunuz ve kustunuz mu? -sarhoş oldum ama kusmadım.ama kendimi zor tuttum diyebilirim:)
13.Favori renginiz?
12.Beyaz
13.Pembe
14.Lacivert(bu aralar)

Bu yıl hiç...(2009)
15.Yeni arkadaş edindin mi? -evet
16.Erkek arkadaşınla kavga ettin mi? -evet
17.Ağlayana kadar güldün mü? -evet
18.Seni değiştiren biriyle tanıştın mı? -evet,B.;)
20.Senin dedikodunu yapan birini yakaladın mı? -evet
21.Facebooktaki arkadaş listendeki biriyle öpüştün mü? -evet
22.Facebooktaki arkadaş listendekilerin ka tanesini tanıyorsun? -yaklaşık %95ini.
23.Kaç tane çocuğun olsun istiyorsun? -bilmiyorum ama fazla olmadığı kesin
24.Evcil hayvanın var mı? -hayır
25.Adını değiştirmek ister misin? -hayır
26.Son doğum gününde ne yaptın? -gündüz annemle gezdik biraz.akşam da küçük bi kutlama yaptık.
27.Bugün kaçta kalktın? -10.30tu.iyi ki saate bakmışım:D
28.Dün gece yarısı ne yapıyordun? -dizi izliyordum:)
29.Dört gözle beklediğin bir şeyi adlandır? -zor bi soru ama aklıma gelen tek şey 'yaz' ;)
30.Anneni en son ne zaman gördün? -az önce
31.Hayatında değiştirmek istediğin şey? -şeyy,birazcık daha şanslı olabilirmişim:D
32.Şuanda ne dinliyorsun? -Ida Maria-Oh My God
33.Tom isimli biriyle hiç konuştun mu? -hayır sanırım
34.Şuanda sinirlerini ne bozuyor? -çok duygusallaşmam:P
35.En çok ziyaret ettiğin web sitesi? -blogger,facebook,popmundo.com:)
36.Gerçek adın ne?-hanife
37.Lakapların? -yok diyebilirim ama herkes beni 'm....n' diye çağırıyor:)[kötü bir şey değil ama fazla kişisel bilgi vermiş olurum]
38.İlişki durumun? -yalnız,yalnız...:D
39.Burcun? -Balık yükselen:ikizler
40.Erkek misin,kadın mı? -kadın
41.İlk okulun? -Sardunya Anaokulu
42.Ortaokulun? -Halkalı ....... İ.Ö.O.:D
43.Lise? -Beşiktaş Atatürk Anadolu Lisesi
44.Saç rengin? -koyu sarı
45.Saçın uzun mu kısa mı? -Uzun diyebilirim sanırım
46.Boyun?(bu soruyu sevmedim:D) -1.60-1.62 gibi bişey
47.Birine vuruldun mu? -'vurulma' diyemem buna
48.Kendinle ilgili neyi seviyorsun? -deliliğimi galiba.ve saçımı da seviyorum
49.Piercing? -hayır
50.Dövme? -hayır
51.Sağ mı sol mu? -sağ

İlkler:

52.İlk yaralanman? -hatırlamıyorum
53.İlk piercing? -yok
54.İlk en iyi arkadaşın? -D. ve İ.
55.İlk spor aktiviten? -yüzme ve tenis
56.İlk tatilin? -Çeşme
57.İlk spor ayakkabın? -Adidas

Şu anda:
59.Yediğin şey? -bişey yemiyorum ama yiyeceğim ilk şey sanırım çikolata olacak
60.İçtiğin? -Kahve
61.Birazdan... -bilgisayarı kapatıp kitap okuycam
62.Dinlediğin şey? -Stevie Wonder-I Just Called To Say I Love You
63.Beklediğin şey? -GossipGirl tekrarı:)

Geleceğin:
64.Çocuk istiyor musun? -evlenir evlenmez değil
65.Evlenmek istiyor musun? -şimdilik değil ama gençliğimi doya doya yaşadıktan ve doğru kişiyi bulduktan sonra neden olmasın?
66.Kariyer? -İstemeyen var mı?:)

Hangisi daha iyi:
67.Dudaklar mı gözler mi? -ikisi de!
68.Sarılmak mı,öpüşmek mi? -gerçekten seviyorsam öpüşmek
69.Kısa mı,uzun mu? -anlamadım ama uzun olsun bakalım:)
70.Senden küçük mü büyük mü olsun? -küçük olmasa iyi olur ama kesin bişey yok
71.Romantik mi doğal mı? -burda duralım!:D romantik ama öyle mumlar falan değil,orjinal,beni önemli gördüğünü gösteren fikirler olsun:)
72.Güzel bir karın mı güzel bir kol mu? -karın
73.Sakin mi sesli mi? -yerine göre,bir iş yemeğinin ortasında şarkı söylemesini yada kafede utangaç görünmesinin bir alemi yok(uçuk bir örnek oldu,kabul ediyorum:D)
74.Arkadaşlık mı ilişki mi? -seviyorsam ve seviyorsa ilişki

Hayatında hiç...
76.Tanımadığın birini öptün mü? -hayır ama yapmaya kalkmadım değil(ayık değildim tabii ki)
77.Sert bi likör içtin mi? -evet diyebilirim galiba
78.Gözlüklerini yada lenslerini kaybettin mi? -güneş gözlüğümün kutusunu kaybetmiştim bikere:D
79.İlk çıkmadan seviştin mi? -hayır
80.Birinin kalbini kırdın mı? -evet
81.Senin kalbin kırıldı mı? -evet
82.Tutuklandın mı? -hayır
83.Birini geri çevirdin mi? -evet
84.Biri öldüğünde ağladın mı? -evet
85.Arkadaşların tarafından kandırıldın mı? -hatırlamıyorum ama elbet bir kez olmuştur,herkese olur sonuçta...

İnanır mısın?
86.Kendine? -evet
87.Mucizelere? -bazen
88.İlk görüşte aşka? -galiba evet
89.Cennete? -evet
90.Noel baba? -yeniyılda hediyeleri onun bırakmadığını biliyorum,8 yaşındayken babamla dayımı yakalamıştım ve bir yeniyılda birisini noel baba kılığına soktum ama bazı film ve çizgi filmerden etkileniyorum.mantık olarak yoklar ama duygularım hep orda olduklarını söyler:)
91.İlk çıkmada öpüşmeye? -bunlar değişir
92.Meleklere? -evet

Doğru cevapla:
94.Aynı anda birden fazla biriyle çıktın mı? -evet
95.Bugün şarkı söyledin mi? -Çook
96.Birini kandırdın mı? -evet
97.Geçmişe dönebilsen hangi zamana giderdin? -doğduğum güne:)
98.Geçen yıldan bir günü silmek isteseydin o gün hangi gün olurdu? -büyük sınav günü:P
99.Aşık olmaktan korkuyor musun? -eğer aşık olacağım kişi beni sevmeyecekse evet ama karşılıklı aşk son derece güzeldir...:)
100.Bunu yollayacak mısın? -Gören herkes yapsın!:)
MissBlonde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder